Social Media Ads

Dzięki reklamom w kanałach Social Media, takim jak Facebook Ads, Instagram Ads czy LinkedIn Ads precyzyjnie dotrzesz ze swoim przekazem dokładnie do tych osób, do których chcesz!

Masz salon sukien ślubnych i chcesz dotrzeć do kobiet, które zaręczyły się w przeciągu ostatnich 12 miesięcy? A może masz sklep z akcesoriami dla niemowląt i chciałbyś o tym poinformować rodziców dzieci w wieku do 1 roku? Nie ma problemów – Social Media Ads Ci to umożliwią!

Precyzyjne tergetowanie

Sieci społecznościowe takie jak Facebook, Instagram czy biznesowy LinkedIn posiadają o swoich użytkownikach mnóstwo informacji. Dzięki temu marketerzy mogą bardzo precyzyjnie stargetować swoje reklamy i dotrzeć z przekazem reklamowym do osób, które będą zainteresowane danym produktem czy usługą.

Różnorodność formatów

Reklamy w kanałach social media pozwalają zaprezentować przekaz reklamowy w różnych formatach – zdjęcie, prezentacja, karuzela, wideo, kanwa i wiele innych. A może promocja oferty z kodami rabatowymi lub zapisy na wydarzenie typu koncert lub konferencja? Social Media Ads nadają się do tego idealnie.

Prostota rozliczenia

Za reklamę Social Media Ads płacisz tylko wtedy, gdy ktoś ją zobaczy lub kliknie – wybór należy do Ciebie. Płać tylko za konkretne efekty!

Dlaczego sam FanPage na Facebooku to za mało?

Posiadasz swój FanPage na Facebooku i zastanawiasz się dlaczego miałbyś inwestować w reklamy Facebook Ads? 

Niestety dla reklamodawców (ale stety dla użytkowników Facebooka) istnieje algorytm o nazwie EdgeRank, który odpowiada za wyświetlanie wpisów ze stron firmowych fanom. Średnio Twój wpis, który umieścisz na swoim FanPage zobaczy tylko około 10% twoich fanów. Aby dotrzeć do reszty lub do osób, które nie polubiły do tej pory twojej strony musisz skorzystać z Facebok Ads.

Max Stanibuła

Digital Marketing daje obecnie olbrzymie możliwości

Marketingiem internetowym zajmuję się zawodowo od 12 lat. Tworzyłem kampanie zarówno dla małych firm jak i marek globalnych. Specjalizuję się w tworzeniu stron internetowych w oparciu o CMS WordPress, ich optymalizacji pod SEO, kampaniach Google Ads (AdWords), kampaniach w Socila Media (Facebook Ads, Instagram), a także w kampaniach e-mail marketingowych.

Wydajność przy niewielkim budżecie

Social Media Ads gwarantują dużą wydajność przy niewielkich budżetach reklamowych – dzięki precyzyjnym opcjom targetowania docierasz tylko do osób, do których chcesz!

Śledzenie działań odbiorców

Dzięki odpowiednim kodom trackingowym będziesz mógł obserwować co robią użytkownicy na twojej stronie po kliknięciu w reklamę, dzięki czemu w łatwy sposób można określić ich skuteczność.

Gotowy by zacząć?

Nie czekaj – skontaktuj się ze mną!