Audyt marketingowy

Nie wiesz jak ocenić swoje dotychczasowe działania marketingowe? Chciałbyś sprawdzić jak wyglądają twoje pozycje w wynikach wyszukiwania, dowiedzieć się czy twoja strona jest zoptymalizowana pod silniki wyszkuiwania, sprawdzić czy dotychczasowe działania reklamowe były przeprowadzone efektywnie? A może chciałbyś się dowiedzieć czy działania agencji reklamowej, z którą pracujesz są warte swojej ceny?

Jeżeli odpowiedziałeś, na któreś z powyższych pytań „TAK” to potrzebujesz audytu marketingowego.

Co oferuję?

Podczas audytu marketingowego sprawdzę dla Ciebie takie rzeczy jak:

SEO i Content Marketing

Sprawdzę jak twoja obecna witryna „wypada” na tle konkurencji w wyszukiwarkach internetowych, zbadam słowa kluczowe oraz zasugerują nowe. Podpowiem też, co trzeba zmienić, aby osiągać lepsze wyniki w SERPach (czyli w wynikach wyszukiwania Google).

Social Media Audit

Sprawdzę Twoje kanały Social Media, zasugeruję grupy docelowe, ocenię dotychczasową komunikację i przygotuję wskazówki na przyszłość.

Reklamy Google Ads

Jeżeli przeprowadzałeś kampanie w wyszukiwarce Google ocenię ich efektywność oraz to czy były poprawnie skonfigurowane, a także zasugeruję jak ustawiać tego typu kampanie w przyszłości.

Analityka ruchu na stronie

Sprawdzę także skąd pochodzi ruch na twojej stronie internetowej, ocenię czy jest on odpowiednio konsumowany na tzw. konwersje (najczęściej konwersja jest sprzedażą), ocenię najbardziej efektywne źródła ruchu, co pozwoli Ci podjąć decyzję o alokacji budżetów reklamowych na przyszłość.

Audyt identyfikacji wizualnej

Sprawdzę też jak wygląda twój biznes od strony wizualnej – ocenię stronę internetową, materiały graficzne, logo i dotychczasowe formaty reklamy od strony wizualnej i użytkowej, a także zasugeruję co można zmienić.

Raport z audytu

Po takim audycie dostaniesz ode mnie obszerny raport, w którym będą wskazane dotychczasowe niedociągnięcia lub nawet błędy, a także wskazówki i zalecenia, jak i które kanały marketingowe wykorzystać w celu optymalizacji działań marketingowych.

Masz pytania?

Napisz do mnie – z chęcią odpowiem!